DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Jawa Typ 353-250-Kývačka-1955

                           Jawa Typ 353-250ccm Kývačka 1955

                                      Dne  28.03.2012   jsme si přivezli další kousek do sbírky....

                                    .....nic raritního ale s platným TP a po menším zásahu  pojízdná...

A hned nějaké krámy k tomu.........

Nouzově přebarveno a odjezd na evidenčku....

Rovnání a oprava rámů a kontrola VIN,z leva kývačka ,uprostřed a vpravo panelka.

Konec konců,zjištění že dle TP a výrobního čísla zůstane z motorky jen motor...vše ostatní jsou jen díly Bastard...

Rám Panelka,nádrž s kolečkem kola každé jiné ,blatníky také nee. Nakonec samozřejmě vše poskládáno a díly které patří na Kývačku

sehhnány a vše spasováno,stejně jako u Péráků.Poté teprve zahájena renovace a kompletace.

 

Nalakováno červenou Jawa a začíná montáž....

Průběžně se vyplétaly vyleštěné středy + ráfky,pochromované,poté obuto na pneu dle TP a byli kola hotová -na Kývačku i rovnou na 

Panelky s jiným středem,oboje 16"

Leštění vík motoru pro Kývačku a rovnou k malým ČZtám (tato Kývačka -1955 má leštěný jen klín na víku jako ještě Pérák

Samozřejmě jako vždy , díly barvou o nějakou tu desetinu mm "narostly" a montáž je náročná,víme to ale pokaždé je to stejný problém

nepoškrábat nic a neodřít....

Konečně i laik pozná že to bude motorka...

Instalace elektriky,ještě pár drobností chybí,návleky,výfuky u téhle verze ještě rybiny.

Tato verze Kývačky z roku 1955 již dle výrobního čísla nemá kola-půlbubny ,má již prolisy blatníků po celém obvodu ,má ale ještě kryt

karburátoru typu Pérák-odlitek v celku,na nádrži logo Jawa se znakem ČZ v kroužku a spínačkou samozřejmě ještě v nádrži po vzoru

starých Péráků ,seřizovací šroub předního světlometu není v rámečku světla ale v masce ,sedlo nikoliv koženka jako u novějších ale ještě pravá kůže-kytara,tachometr je se zelenou stupnicí ..a dalších mnoho odlišností od novější verze,což byl problém vše dohledat a nashánět.